miercuri, 11 martie 2009

Sa punem punctul pe rana si degetul pe i!

M-am saturat! Facultatea e de geaba! Program aiurea, nu invatam mai nimic, sau daca invatam ceva e total depasit ce nu o sa folosesti niciodata. Si cel mai naspa e noul mod de a spune "cursurile nu sunt obligatori dar conteaza". Macar daca ar conta sa induri toate astea. Dar nu! Nu si la noi. Dupa ce termini facultatea si vrei sa te angajezi toti iti vor cere experienta. Care experienta? Cu un program de 11 la 5, cand sa te mai si angajezi? Si atunci o sa spui: "stiti dar am facut facultate si asta e o experienta", dar lucrul asta nu conteaza, pentru ca cei ce te vor angaja au terminat la randul lor o facultate si stiu despre ce e vorba. Vor sa le garanteze altcineva ca sti sa faci ceva, pentru ca notele nu spun nimic despre tine, sau spun prea multe si nu sti de unde sa alegi. Si mi se pare destul de corect! Pentru ca la momentul de fata, eu nu stiu sa fac nimic. Adica am o baza cat de cat, dar ce am invatat pana acum in facultate nu ma ajuta nici sa schimb o roata. Si uite asa ne invartim ca prosti, gandindu-ne cine o fost primul "oul sau gaina", "facultatea sau studentul". 
Fara facultate nu te angajeaza nimeni intr-o functie de conducere(aproape nimeni, cica mai sunt locuri in parlament) chiar daca esti bine instruit si daca ai facultate nu te angajeaza fara experienta si tot asa la nesfarsit.
Of, tocmai cand ma hotarasem sa nu ma mai plang, dar nu mai pot de nervi pentru ca am o tema de facut pentru cursul care incepe peste 30 de minute. Tema nu proiect. Si nu e singura! Deci eu ar trebui sa stau numa sa invat ca sa mi se spuna ca nu pot fi angajata pentru ca nu am experienta.
Cel putin pe vremea lu' Ceausescu aveai un loc de munca asigurat cand terminat de studiat, nu te gandeai cu groaza la presupusa criza financiara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu