joi, 26 martie 2009

Deci,da frate...

   Mie nu-mi plac persoanele care incep discutia cu "deci" pentru ca asta implica ca ai spus deja ceva si acu tragi o concluzie. Deci, am inteles, sunteti plini de....concluzii. intelegi? Si vreau sa sti de la inceput ca nu stiu: "am fost in club,sti? si am dansat,sti?..." Nu, nu stiu ca daca stiam nu mai stateam sa ascult povestea asta de rahat, d-aia imi spui, ca sa stiu.
    Mie, in general, nu-mi plac lucrurile pe care nu le inteleg. Nu imi plac travestitii. Inteleg ce e cu homosexuali, cu lesbienele, da' travestitii ce sunt? Adica, un homosexual este un barbat care iubeste alt barbat, nu? O lesbiana este o femeie care iubeste alta femeie,nu? Da un travestit e un barbat care se imbraca in haine de femeie (pentru ca femei travestite am vazut mai putin). Ii plac femeile sau barbatii? Si daca ii plac barbatii, nu e homosexual? 
    Nu-mi plac copiii emo. Daca viata e atat de cruda si nimeni nu va intelege, de ce nu va omorati? Da' asa pe bune. Nu sa-ti tai venele cu ma-ta in casa, care te gaseste dupa 2 minute. Si de unde pana unde atata negru pe voi? Negrul este o culoare care inspira putere, incredere, intelepciune. Il purtam ca doliu pentru ca preotii poarta negru pentru a-si arata supunerea fata de Dumnezeu si pentru a putea depasi durerosul moment cu ajutorul Lui. Mai potrivit ar fi albastru care simbolizeaza tristete, singuratate, depresie.
    A, si nu imi plac politicienii pentru ca nu stiu cu ce se ocupa. Adica eu daca dorm in banca sunt politician?
    

2 comentarii:

  1. Nici eu nu suport conversatiile care incep cu "deci". Nici eu nu-mi pot da seama cu ce se ocupa politicienii. As zici ca taie frunze la caini, dar aia ar insemna ca fac ceva. Nu ceva productiv, dar ar fi ceva. Cred ca activitatea lor se rezuma la dormitatul in banca, cum ai zis tu. Partea cu travestitii ma depaseste:D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca dormi in banca, NU esti politician. Dar, draga mea, ai o sansa in plus! Talentul asta nu il are foarte multa lume!
    (nu ca ai dormi tu in banca)
    Ma-nclin!

    RăspundețiȘtergere