joi, 12 martie 2009

Oda pentru tine

    Nu ai inteles nimic! Nu despre tine e vorba. Tu nu esti broscuta mea. Ai fost broscuta altcuiva, poate ai fost si a mea timp de cateva minute, dar te-am sarutat si ai devenit cel mai frumos print, acel print care il astepti toate viata si atunci cand apare, incepe povestea. Nu sunt emo, nu sunt vreo frustrata care nu stie ce e dragostea si care dezvolta un cult pentru imaginea din oglinda, viata mea nu se invarte jurul urii si a ironiei. 
    Urasc! Toata lumea uraste. Ar fi o ipocrizie sa nu recunostem. Sunt persoane pe care nu le suport si cu care prefer sa nu vorbesc decat sa le jignesc. Dar cu tine... e alta poveste. Sa-ti simt respiratia, sa-ti simt atingerea, sa-ti aud vocea zi de zi ma face sa ma trezesc dimineata si sa-mi doresc sa vina din nou noaptea, cand stiu ca vei fi doar al meu. 
    Vorbesc despre ura pentru ca face parte din viata noastra, pentru ca fara ura nu am putea sa apreciem dragostea adevarata.
     Deci, da, urasc! Dar pe tine... pe tine TE IUBESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu