joi, 12 februarie 2009

Traiasca Romania comunista!

E trist ca mai exista profesori care au studiat pe vremea lu' raposatu si pentru care expresia: "hotul neprins, negustor cinstit" nu inseamna nimic. Poate ca sunt eu nebuna, da dupa ce stai de la ora 10 pana la 21:30 la un singur examen iti vin idei. 
Cel mai greu examen din viata mea(de pana acum): termodinamica- in sinea ei o materie destul de draguta si folositoare, dar cand vine un profesor care ucide cu sange rece si ultima farama de interes pe care o aveai pentru materie, devine un cosmar. Bun! prezenta obligatorie, deci lipsesti,da mai rar. Vine profesorul respectiv(care de fapt este o profesoara) ne salutam, facem prezentarile, toate bune si frumoase pana cand incepem,cica, sa studiem materia glorioasa. Dupa ce ne-a dat suportul de curs, de fiecare data ne citea cursul de pe laptop(acelasi care il aveam si noi), fara prea multe explicatii(ca nu are rost).
Asta ca sa va faceti o idee despre ce era vorba. Ma rog, bine ca a trecut!
Examenul a fost groaznic. Am stat de la ora 10 pana pe la 4 sa dam examenul propriu-zis, cu pauza de o ora intre subiactele de teorie si probleme. Ca orice student trecut prin cateva examene, te bucuri ca s-a terminat. Acu ce ai sris ai scris, ce ai copiat te rogi sa fi copiat bine! dar calvarul abia acum a inceput, de fapt peste 2 ore. La 6:30 trebuia sa mergem dupa rezultate . ajung pe la 6. E, la ora 6 doamna profesoara se uitase putin peste prostiile pe care le scrisesem noi pe acolo da nu corectase nimic. Urmeaza partea a doua a examenului. Lucrarea este corectata de fata cu studentul. 
A fost minunat! Dupa ce mi-am batut capul 4 ore cu examenul, cand a venit randul meu sa intru la corectat, am stat inca aproape o ora ca sa refac o problema pentru i s-a parut "doamnei" profesoare ca am copiat. Bine! Copiasem, da stiam ce am copiat; si daca ti s-a parut ca am copiat de ce nu m-ai dat afara din examen, de ce a trebuit sa stau 4 ore ca sa aflu ca ti-ai dat seama ca am copiat?
Ma rog! A trecut. Am luat examenul! Stiam sa fac problema,da am preferat sa copiez ca e mai usor.
Din facultate cred ca putem sa ne plangem de multi profesori, mai mult sau mai putin justificat, dar asta a intrecut masura! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu