luni, 23 februarie 2009

Inamicul public nr.1!

Sunt sigura ca stiti despre ce vorbesc. E lucrul care sperie foarte tare autoritatile romane, care vine totdeauna pe neasteptate si creaza haos: ZAPADA.
 De cand ma stiu autoritatile au fost surprinse de caderea zapezii. Adica si zapada asta chiar vine si ea iarna, cine se astepta? Pe toate posturile de stiri vezi panica, oameni care raman blocati zeci de ore din cauza zapezii, sau mai bine zis, din cauza autoritatilor surprinse de caderea zapezii in mijlocul iernii. Da eu cred ca nu e vina lor. E vina folclorului, cu zicalele lui:"iti faci iarna car si vara plug"(sau ceva de genu). Cred ca autoritatile romane sunt prea ocupate cu organizarea sezonului estival. Sunt sigura ca vara plugurile functioaneaza perfect si sunt tot timpul pregatite sa intervina in caz ca vine un val de zapada in iulie.
Da, stiu ca numa ma plang, da, e de plans. Ma gandesc si eu ca un cetatean turmentat ce sunt. zapada cade sub forma de fugi, nu? Adica nu cade cu galeata si acopera in 5 secunde toata strada, nu? Intreb si eu ca nu am de unde sa stiu. Cred ca daca am depune putin efort am putea scapa de aceasta problema, care de atat amar de vreme nu-si gaseste rezolvare. Dar trebuie depus putin efort. Da cine sa-l depuna? 
Asta ca asta, nu circul prea mult, nu prea ma afecteaza. Dar de partiile din Romania sunt foarte dezamagita. Schiorii din tara sunt adevarati maestrii, credeti-ma! Iti trebuie multa indemanare sa ocolesti gropile, pietrele si portiunile imense de gheata. Da, cred ca asta e o strategie. Daca tot avem niste strazi de rahat, pline de gropi, au zis sa faca schiatul asemanator sofatului, de asta nu si-au dat interesul sa bage un plug, ceva, si pe acolo(nu-si revenisera din uimire). Felicitari d-na Udrea! Nu prea va ocupati de atributiile dumneavoastra, sunteti un ministru desavarsit.
Mai sunt multe de spus despre acest subiect tabu(pentru autoritati)dar nu mai am chef. Sunt prea dezamagita si in plus trebuie sa termin de facut bagaje, ca ma duc intr-o mini-vacanta acasa. Sper sa ajung. Cu drumurile astea, nu se stie niciodata! Poate ma vedeti pe la stiri :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu