marți, 28 aprilie 2009

Rrom, tigan sau roman?

    Nu critic si nu judec pe nimeni in functie de etnie sau culoare, dar cetateanul cu un comportament antisocial, care sfideaza orice lege de bun simt, trebuie categorisit ca un paria al societatii.  
    Nu am inteles de unde vine denumirea de rrom, ca doar tara nu se numeste Rromania, nu stiu nici de unde vine denumirea de tigan si nu inteleg de ce de la o vreme au inceput sa se simta ofensati de acest termen. Desi aceste notiuni nu imi sunt clare, sunt dispusa sa trec peste, si sa ii numesc romani, pentru ca asta sunt. Dar cand presa ilaliana nu ne scoate din tigani, elvetienii ne spun ciori si nici restul lumii nu ne vede prea bine, atunci incep sa am o problema. Ar fi bine daca doar presa ne-ar blama, dar stim cu toti ce soarta au romanii care lucreaza cinstit in Italia.
   Si, dupa tot ce s-a intamplat, statul roman nu face nimic.Cum s-a ajuns aici? Simplu.  Prin impotenta diplomatiei romane care este una din cele mai slabe si fricoase si care nu face nimic sa apere pozitia romanilor in lume. 
   Ma bucur ca sunt roman. Romania este o tara bogata. Avem munte, avem mare, avem campie, avem oameni care nu au certificat de nastere, avem orase intregi neasfaltate cu titlul de oras european, avem politisti corupti pentru bogatasii care calca stramb, avem politicieni care sunt preocupati sa-i aduca la tacere pe cei care incep sa "vorbeasca cu voce tare", avem sarbatori cu mici si bere, avem rauri de pet-uri si nu in ultimul rand avem asa multa prostie ca daca am vinde macar jumatate am termina autostrada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu