miercuri, 1 aprilie 2009

Cea mai mare pacaleala!

   Imi place ca, noi, romanii sunt un popor vesel. Noi sarbatorim orice. Inclusiv sarbatorile altora! Asa se face ca ieri am sarbatorit Ziua pacalelilor! Evident ca a reusit sa ma pacaleasca si pe mine cineva, dar asta nu e important. Cea mai mare pacaleala au primit-o barbatii! Si nu de curand! Da eu abia acu am aflat! 
   Citeam aseara in FHM( pe langa altele) la testul Habar n-ai! prima intrebare:"De ce au barbatii sani?""a) din solidaritate; b) ca sa se bucure si homosexualii; c) pentru ca la inceput barbatii au fost femei".Imi zic:" habar n-am". Intorc pagina sa vad raspunsul, pe care il banuiam oarecum:" In uter, fatul devine baiat sau fata abia dupa ce incepe sa produca hormoni. In momentul acela organele sexuale se diferentiaza si apar una sau cealalta.Sanii ni se formeaza tuturor inca din burta mamei, inainte sa apucam a produce proprii nostri hormoni. Si raman chiar si dupa ce cromozomii decid daca o sa ne barbierim sau o sa ne epilam". 1-0 pentru mama natura! Asa ca nu va mai umflati in pene ca nu aveti decat niste ovare care s-au lasat mai jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu