luni, 13 aprilie 2009

I laughed, i came, i cried!

     Cam asa e de cateva zile. Nu am nici o ordine in idei de cand a venit primavara. Nu prea mai am chef sa stau in fata calculatorului pentru ca e langa geam si, cand vad cat de frumos e afara imi bag .....(picioarele) si mai bine plec la o plimbare. As face orice numa sa stau cat mai mult afara. E atat de frumos incat nu mai am putere sa critic. Am incercat ieri sa postez ceva da a iesit o porcarie. Cel putin filmuletul chiar e funny. Dar, sincer, nu mai pot sa critic. Adica, nu ca nu mai pot deloc, da nu mai inspiratie sa scriu. Si cand vad cat de cald e, nu ma mai oripileaza tinutele afisate de domnisoare pe strada. Ca sa ma conving sa stau in fata calculatorului, pentru ca am, totusi, niste proiecte care, din experienta anilor trecuti, nu se fac singure si daca le las in ultima zi, nu apare vreo zana buna care le rezolve, mai trag jaluzelele. Dar pana acu nu am avut prea mare succes pentru ca tot imi gasesc ceva de facut numai sa nu stau in fund pe scaun, ca nu mai suport. 
   Ma mai enerveaza ocazional cate un idiot in trafic, dar nu suficient de mult cat sa fac o postare pe tema asta. Desi as putea! Ma mai gandesc la asta mai tarziu, in parc.
   Una peste alta, ma bucur ca a venit primavara pentru ca odata cu natura se pare ca am renascut si eu. Iarna sunt cam lenesa si nu am chef de outdoor activities. Poate de schi, da si acolo ma plictisesc repede. De doua-trei ori si apoi gata vreau sa vina vara. Vara am mai multa energie, nu mai sunt asa "rea". Asta nu inseamna ca o sa incep cu prostii de genu "ce roz e viata". Adica viata e frumoasa, cel putin pentru mine, da' e plina de idioti care fac specia de ras si, care merita criticati macar prin bloguri.
   Asta a fost tot pentru azi. In incheiere pun o melodie care am ascultat-o de dimineata in drum spre scoala si care mi-a cantat in cap toata ziua, pe care nu am gasit-o in varianta care o vroiam, adica si cu video clip.Dar daca vreti sa vedeti si video clipul il gasiti aici

   




   Asta e mai mult pentru mine, pentru ca o sa vreau sa imi aduc aminte cum se numeste melodia si cel mai probabil o sa uit.

Un comentariu: