vineri, 29 mai 2009

Neuronul singuratic

E prea dimineata, nu am chef de scoala
Trebuie sa ma duc
.............................................
Bine ca nu se tin cursuri azi(ironic)
Teza de doctorat, suna interesant
............................................(30 min)
Pana acu am inteles trei cuvinte,patru(se vorbeste in germana)
Cand ajung acasa mai ascult niste cursuri de germana
Daca as gasi niste sandale asa cum vreau...
In sfarsit, engleza, inteleg si eu
.............................................(30 min)
Poate la ZARA
Foarte tare, un prof are sosete roz
Dar in Brasov nu e ZARA
Trebuie sa ma apuc serios de proiecte
Oare mai dureaza, ca fundul meu a fuat forma scaunului
(pe fundal se aude Lily Allen- Fuck you - nu stiu de ce)
Cred ca 10 trepte sunt prea multe pentru o basculanta
Sau nu...
Ma mai gandesc
Week-end-ul asta nu vreau sa mai fac nimic
Suna bine
Deci nu se poate. Am treaba
Mircea! m-am plictisit
Bine ca s-a terminat
Am uitat cum sa merg de cand stau aici
Tre sa incerc si la Il Passo
Mai bine ma duc sa dorm



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu