marți, 9 iunie 2009

Alege bine!

Dupa modelul "sa traiti bine", s-a mai desfasurat un spectacol politic, la care am avut nefericirea sa asist. Am fost foarte aproape sa particip si eu, noroc ca nu s-a intamplat.
Ieri, toata ziua m-am gandit cu cine sa votez. Sincer, nu am putut sa ma decid intre fata lu' tati cu buzele umflate, care nu e in stare sa poarte o discutie in limba romana, dar sa mai si reprezinte o tara si intre un fost cioban necunoscator de limbi straine. Asa ca am hotarat sa nu mai votez.
Si pentru ca am ratat ocazia de a-mi exercita dreptul la vot, Dumnezeu (sau cine stie cine altcineva) mi-a dat sansa sa fiu spectator la centralizarea voturilor. Pe un bulevard ce se pretinde a fi inchis traficului rutier pe toata durata week-end-ului, era o agitatie de nedescris.Printre masinile parcate de ambele parti ale soselei, o mare de omuleti imbracati in albastru afisand o expresie tampa si numeroase doamne si numerosi domni, carau de zor in cladirea prefecturii sacii plini de voturile alegatorilor. Sacii, care erau scosi fara pic de jena din portbagajele unor masini fara inscriptii speciale, incepusara sa cedeze sub greutatea responsabilitatii.
Nu stiu daca asta este procedura standard pentru colectarea voturilor si nici nu sunt un mare fan al politicii, dar daca stiam ca asa se procedeaza aduceam si eu un sac cu voturi pentru mine, ca doar ce era sa innumeri cateva hartii in plus. Totul se rezuma la cine are cele mai multe hartii.
In ceea ce ma priveste, am ales bine. Am ales sa nu votez!

Un comentariu: